Charcuterieproducent lanceert nieuw label voor lokaal vlees met oog voor dierenwelzijn
Charcuterieproducent Marcassou lanceerde op 16 juni, in samenwerking met 9 lokale landbouwers, het nieuwe label 'Le Cochon bien-être'. Het doel is om lokale producten aan te bieden die het dierenwelzijn respecteren.

Marcassou is al sinds 1966 specialist in Ardense gezouten hammen en droge worst. Het bedrijf engageert zich nu voor een duurzamer varkensmerk door de creatie van een nieuw label. Het herkenbare groene label le Cochon bien-être garandeert de consumenten charcuterieproducten van hoge kwaliteit, geproduceerd in de Ardennen op basis van lokaal vlees dat gedurende het hele proces beantwoordt aan hoge normen inzake dierenwelzijn.
Twee pijlers...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement