Vlam, wereldwijd promotor van Bourgondisch Vlaanderen, zet in 2020 verder in op professionaliteit
Vlam zet in het binnenland verder in op gezond chauvinisme onder de vlag Lekkervanbijons.be en laat zich daarbij onder andere leiden door het lokale karakter, de seizoenen, duurzaamheid en gezondheid. Internationaal wordt verder geprofessionaliseerd, meer dan ooit met dank aan de Europese cofinanciering van promotieprogramma’s. Ook in 2020 wordt verder ingezet op het succesvol tweesporenbeleid.

Het jaarprogramma 2020 van Vlam wordt begroot op bijna 28 miljoen euro, wat 6% meer is dan in 2019. “In dit budget is de verlaging (- 6 %) van de toelage van de Vlaamse overheid verwerkt”, zegt Filip Fontaine. Hij is sinds 1 juli directeur van Vlam, het Vlaams centrum voor Agro- en Visserijmarketing, en volgde de met pensioen vertrokken Frans De Wachter op.
Europese financiering
De voornaamste...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement