Startpagina Bedrijfsnieuws

Amazone zet in op groen-oranje voor een sterke merkidentiteit

Als onderdeel van de merkstrategie gaat de Amazone Groep voor het ontwerp van de afdelingen ‘Techniek openbaar onderhoud’ en ‘Schoffeltechniek’ over op de kleurencombinatie groen-oranje.

Amazone streeft hiermee naar de standaardisatie van het kleurgebruik in verschillende delen van het bedrijf. Alle productlijnen komen dus overeen met het reeds lange tijd bestaande kleurgebruik van Amazone landbouwtechniek, dat in veel landen door het merkenrecht is beschermd. Het doel is om de bedrijfsidentiteit van de hele bedrijvengroep te versterken.

De Amazone Groep bouwt al meer dan 40 jaar aankoppelbare en zelfrijdende maaimachines, die voorheen verkrijgbaar waren in groen-beige. De frisse kleurstelling in groen-oranje geeft de werktuigen niet...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Bedrijfsnieuws

Fendt herstructureert zijn full-line programma

Bedrijfsnieuws Het Fendt Full-Line-programma is al jaren een onderdeel van de Fendt-strategie, met als doel om landbouwers een allesomvattend gamma van één fabrikant te bieden. Om beter aan de huidige behoefte en marktomstandigheden te voldoen, transformeren ze nu dit bestaand bedrijfsmodel naar partnerschappen.
Meer artikelen bekijken