
Bij de cabine-uitvoeringen zijn er de Fruit (F)- en Narrow (N)-modellen. Als deze uitgerust zijn met een SuperSteer-vooras en een horizontale uitlaat, profiteren ze vanaf nu van een brandstoftank die 20% groter is.
Een nieuwe stuursensor op alle vierwielaangedreven modellen– zowel de standaard, geveerde als de SuperSteer-vooras – ontkoppelt de vierwielaandrijving automatisch wanneer de wielen worden gedraaid, voor minder bodembeschadiging en minder belasting van de aandrijflijn.
Er is nu ook een nieuw automatisch detecterend hydraulisch aanhangwagenremventiel verkrijgbaar. Diverse verbeteringen aan de bediening zijn geïntroduceerd om het comfort voor de bestuurder te verbeteren op cabineversies van de nieuwste T4-tractoren. De versnellingspook is opnieuw gevormd voor meer schakelgemak, terwijl de Grammer-stoel is verbeterd voor meer ondersteuning. Het is nu mogelijk om de hefinrichting achter en de elektronische regelventielen op afstand te bedienen vanaf de elektronische joystick van de trekker, waar dat is gespecificeerd.
Trekkers met een ROPS-frame (Rollover Protection Structures) hebben nu extra werklampen aan de voorkant. Andere uiterlijke verbeteringen zijn onder andere een verbeterde ondersteuning van de hydraulische leidingen voor de voorventielen op trekkers met cabine en optionele smalle spatborden voor versies met een laag profiel.