VLAM start met een nieuwe campagne voor bio
VLAM trapt een nieuwe campagne af voor bio. Dankzij Europese subsidies kan de spil van de communicatie over bio, de website allesoverbio.be, verrijkt worden met een impactvolle video- en tv-campagne. Het totaalbudget voor de nieuwe campagne bedraagt ruim 2,3 miljoen euro over 3 jaar waarvan 70% wordt bijgepast door de EU.

Sinds 1 januari is VLAM gestart met de uitwerking van een gloednieuwe campagne voor bioproducten. Deze campagne wordt voor 30% gefinancierd met sectorbijdragen, de overige 70% (bijna 605.000 euro) komt van Europa. De campagne zal drie jaar lopen.
De nieuwe campagne haakt in op de basis die de voorbije jaren is gelegd. VLAM wil meer consumenten vaker voor bio doen kiezen door hem/haar te informeren over de vijf troeven van bio: lekker puur, gezond genieten, goed voor het milieu, vriendelijk voor dieren en 100% toekomst....
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement