Startpagina Akkerbouw

De Wassende Maan: Hoe marketing een biobedrijf groot hielp maken

Elk bedrijf moet je leiden met commercieel inzicht. Dat is ook zo bij landbouwbedrijven, of die nu bio of gangbaar zijn. Jan Vanhuysse wist zijn biodynamisch landbouwbedrijf De Wassende Maan groot te maken, en had daarvoor geen kennis in de boerenstiel nodig. Met 3,5 jaar ervaring als coördinator zette hij het bedrijf op de kaart. “Klanten aantrekken, doen kopen en ze doen terugkomen… dat doe je met een goed marketingplan, maar ook met een goed verhaal”, is zijn boodschap.

R echt voor de raap en met een heldere blik weet Jan Vanhuysse de strategie voor zijn bedrijf uiteen te zetten. “Ik zit nog niet lang in de boerenstiel, slechts 3,5 jaar ben ik coördinator van De Wassende Maan. Ik heb wel een verleden in een aantal voedselcoöperatieven in Afrika...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Akkerbouw

Hooibeekhoeve zet mee schouders onder duurzaam waterbeheer in landbouw

Akkerbouw Operationele Groepen uit Spanje, België, Italië, Polen en Cyprus bundelen hun krachten om innovatieve oplossingen te ontwikkelen voor duurzaam waterbeheer in de landbouw. De lancering van het Aquagri-Know-project in Spanje markeert een nieuwe stap in de verbetering van waterbeheer in de agrovoedingssector. In ons land zet de Hooibeekhoeve mee de schouders onder dit Europese project.
Meer artikelen bekijken

Vind uw droomjob in de land- en tuinbouw

DLV, studie- en adviesbureau

Wetteren, Oost-Vlaanderen, België

Solliciteer nu

DLV, studie- en adviesbureau

Wetteren, Oost-Vlaanderen, België

Solliciteer nu

DLV, studie- en adviesbureau

Wetteren, Oost-Vlaanderen, België

Solliciteer nu

Vind de medewerker die echt bij u past.

Plaats een vacature
Bekijk alle vacatures