Startpagina Archief

Amazone zet in op groen-oranje voor een

sterke merkidentiteit

Als onderdeel van de merkstrategie gaat de Amazone Groep voor het ontwerp van de afdelingen ‘Techniek openbaar onderhoud’ en ‘Schoffeltechniek’ over op de kleurencombinatie groen-oranje.

Amazone streeft hiermee naar de standaardisatie van het kleurgebruik in verschillende delen van het bedrijf. Alle productlijnen komen dus overeen met het reeds lange tijd bestaande kleurgebruik van Amazone landbouwtechniek, dat in veel landen door het merkenrecht is beschermd. Het doel is om de bedrijfsidentiteit van de hele bedrijvengroep te...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement

Actueel

Voedermaatregelen verminderen klimaatimpact van melkvee

Veeteelt Veeteelt heeft een impact op klimaatverandering via de uitstoot van broeikasgassen zoals methaan. De rundveesector moet methaan reduceren zoals vastgelegd in het Convenant Enterische Emissie Rundvee (CEER). De uitvoering van dat convenant wordt dit jaar geëvalueerd.
Voir plus d'articles
Meest gelezen