Fendt zet ambities verder om wereldmerk te zijn
Vandaag hield Fendt zijn jaarlijkse internationale persconferentie. Inhoud van de agenda was uiteraard een overzicht van het voorbije jaar, toekomstambities kenbaar maken, stil staan bij nieuwe producten én dit jaar ook bij enkele personeelswissels aan de top van Fendt en moederbedrijf Agco.



Aan het hoofd van Agco, de groep waartoe Fendt behoort, staat de laatste 16 jaar CEO Martin Richenhagen. Eind dit jaar gaat hij met pensioen en wordt opgevolgd door Eric Hansotia. Deze maakte duidelijk dat aan de merkenstrategie die Agco al jaren voert, geen veranderingen aan de orde zijn. De filosofie die ze hebben uitgerold laat toe om de verschillende marktsegmenten wereldwijd op een gepaste manier te bedienen. Fendt droeg altijd de naam om een hoogtechnologisch tractormerk te zijn. Ondertussen is hier geëvolueerd richting full-liner...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement