Startpagina

Connect Room Hub

Leestijd : 1 min

Case IH lanceert een nieuwe dienst – Connect Room Hub – om zijn verbonden machines 24 uur op 24 op te volgen. Op een proactieve, soms zelfs preventieve manier worden de tractoren en machines opgevolgd door de fabrikant én dealer. Deze laatste kan bijna live handelen bij problemen.

Praktisch gezien genereren de ‘geconnecteerde’ machines continu gegevens (zowel voertuigparameters als agronomische data). Deze worden naar een nieuw ingericht Case IH Connect Room Hub voor Europa op de Oostenrijkse fabriek in Sankt Valentin gestuurd. Productspecialisten analyseren de gegevens om verbeteringen en waarschuwingen te bekomen. Ze leveren ook advies over de machinebediening en genereren nuttige inzichten voor de gebruiker.

Als er een probleem wordt vastgesteld, wordt automatisch de dealer verwittigd, die actie richting zijn klant kan ondernemen. De dealer kan zelf ook een diagnose op afstand uitvoeren of stappen ondernemen om periodiek onderhoud in te plannen.

Connect Room Hub biedt gebruikers waardevolle inzichten door 3 soorten rapporten te genereren: een machinegeschiedenisrapport, een onderhoudsrapport en een bedrijfsrapport.

TD

Lees ook in

Meer artikelen bekijken