Fendt, stevig op weg om full-liner te worden
Vorige week vrijdag organiseerde Fendt zijn jaarlijkse persconferentie, op zijn fabriek in het Duitse Marktoberdorf. Fendt had een resem productnieuwigheden aan te kondigen, o.a. door de introductie van de Challenger rupstrekkers en spuiten en de opraapwagens van Lely die nu in de Fendt kleuren beschikbaar komen. Hiernaast had Fendt het vooral over zijn ambitie om full-liner te worden.

De persconferentie werd vooral gestoffeerd door Martin Richenhagen, CEO Agco (de moedergroep waartoe Fendt behoort) en door Peter-Josef Paffen, directeur Fendt. Beide mannen zijn niet om een gewaagde uitspraak verlegen en durven hun presentatie al eens met de nodige humor opfleuren.
Werken aan groei
Martin Richenhagen gaf aan dat hij wereldwijd bekeken een toenemende vraag in landbouwmateriaal ziet. Europa en het...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement