VLAM zet in op alternatieve acties voor de promotie van Original Belgian Fries
Eind maart ging het coronaveilig 'The True Tastes of Belgium'-event van start in Tokyo, Japan. Dit was het startschot van 6 hybride voedingsbeurzen, georganiseerd in Japan, Zuid-Korea, Singapore & China. FIT(Flanders Investment and Trade) nam het initiatief voor de opzet van deze beurzen waar Belgische producten werden voorgesteld aan lokale kopers en importeurs uit de voedingsindustrie.

VLAM greep de kans om het EU-project ‘Go for Gold’ daarop verder vorm te geven: lokale genodigden konden de Original Belgian Fries van Agristo, Bart’s Potato Company, Clarebout, Ecofrost en Mydibel proeven. De coronacrisis blijft voor ongeziene uitdagingen zorgen, maar VLAM blijft vastbesloten om zijn exportopdracht voort te zetten. Aangezien bijna alle evenementen in het voorjaar 2021 voor een tweede jaar op rij worden afgelast of uitgesteld, wordt er voortdurend gezocht naar nieuwe manieren om leveranciers te ontmoeten en trends hierin...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement