“Ik word niet gelukkiger
door nog grotere volumes te verkopen”
Het blokkeren van de distributiecentra en winkels van Delhaize heeft gevolgen voor leveranciers. Ivan De Keyser van Breydel trad naar voren om aandacht te vragen voor kleine leveranciers die niet altijd de financiële buffer hebben die industriële voedingsgroepen wel hebben. Zijn verhaal gaat echter veel verder dan dat. In dit artikel breekt hij als producent van fijne vleeswaren een lans voor lokaal en duurzaam, voor samenwerken in vertrouwen en voor ‘less is more’. En hij vergelijkt zijn markt graag met die van bier.
Het sociaal conflict bij Delhaize heeft ingrijpende gevolgen voor Vleeswaren Antonio, het bedrijf achter het merk Breydel. “Wij werkten naar sterk verhoogde volumes van een aantal specifieke referenties voor een nationale actie in de folder begin...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Abonneer nu
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of
Activeer uw abonnement