Milcobel herschikt management en snijdt gevoelig in de vaste kosten
Na 6 weken aan het roer van zuivelcoöperatie Milcobel, geeft CEO Nils van Dam Milcobel een nieuwe wending. Hij snijdt in het management, bespaart dit jaar 5 % op vaste kosten en wil in 2021 maar liefst 10 % gaan besparen.

Consumer Products & Service komt onder leiding van Managing Director Ann Celen en staat in voor consumentenkaas en -drinks, zowel merken als private label. Met Dupont Cheese en CAMAL heeft Milcobel tevens een belangrijke kaasdistributeur voor supermarkten en kaasspeciaalzaken in huis.
Dairy Products & Ingredients zal geleid worden door Managing Director Francis Relaes. Deze afdeling bedient de internationale voeding- en drankenindustrie met zuivelingrediënten en is een belangrijke speler op de...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement