Interview met Filip Fontaine (VLAM): “De coronacrisis leerde ons sneller te schakelen”
De voorbije weken moest het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) kort op de bal spelen. Door de coronacrisis moesten immers heel wat promotiecampagnes voor onze Vlaamse land- en tuinbouwproducten geactualiseerd of zelfs uitgesteld worden. Filip Fontaine, algemeen directeur van VLAM: “We bewijzen nu duidelijk onze economische meerwaarde.”

Sinds een klein jaar – hij begon al halftijds in mei 2019 – is Filip Fontaine algemeen directeur van VLAM. Het werd door de coronacrisis een memorabel startjaar. Eind vorig jaar stelde Fontaine het veelbelovende jaarprogramma 2020 mee voor (www.vlam.be > Over ons > publicaties). Alle deelsectoren zouden, op hun manier, weer volop in de kijker komen te staan.
De consument ‘ziet’ VLAM niet echt, maar hoeft dat...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement