VLAM-campagne Helden van onze velden wint 2 awards
Bij de uitreiking van de Best Of Reputation Awards (BORA’s) won de Helden van onze velden-campagne van het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) een gouden BORA in de categorie ‘Always-On B2C & B2B’ en een zilveren BORA in de categorie ‘Governance’.

Drie jaar lang, van 2022 tot en met 2024, zette VLAM met de campagne Helden van onze velden de duurzaamheidsinspanningen van de Vlaamse aardappel-, groente- en fruitsector in de kijker. Telers en sectororganisaties vertellen daarbij hun verhalen en initiatieven aan de pers, op een toegankelijke manier. Die insteek, aanpak en goede resultaten vielen in de smaak bij communicatieprofessionals.
Duurzaamheidsinspanningen in de kijker
Het Vlaams Centrum voor Agro- en...
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement