Startpagina Actueel

VLAM ontrafelde het consumentengedrag en schreef er een nieuw boek over

VLAM (Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing) heeft het complexe consumentengedrag ontrafeld op basis van zijn diverse consumentenonderzoeken. De bevindingen zijn neergeschreven in een nieuw boek van VLAM.

Het consumentengedrag op het vlak van verse voeding is een complex gegeven waarbij keuzes soms bewust, maar vaak onbewust gemaakt worden en waarbij zowel emotionele als rationele elementen een rol spelen.

De voedingskeuzes van Vlamingen blijken een samenspel te zijn van 5 aspecten: genot, gemak, geld, gezondheid en geweten … kortom de 5G-mix.

Dit alles is neergeschreven in het boek ‘De 5G-mix van VLAM’. Het is een handig hulpmiddel om consumentenkeuzes te begrijpen en te beïnvloeden. Het boek presenteert ook...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Actueel

Meer artikelen bekijken