Fevia lanceert nieuwe duurzaamheidsroadmap
Fevia, de federatie van de Belgische voedingsindustrie, lanceert een nieuwe duurzaamheidsroadmap, opgebouwd rond 4 pijlers en 15 thema’s. Vanuit de vraag ‘Wat eten we morgen?’ wil de sector de komende jaren het voortouw nemen om met consumenten, ketenpartners en andere stakeholders samen te werken aan een duurzaam voedingssysteem.

De online duurzaamheidsroadmap bevat een actieplan waarmee Belgische voedingsbedrijven en hun meer dan 95.000 food heroes de komende jaren liefst 32 concrete ambities willen waarmaken.
Turbulente periode
Op de online jaarvergadering van Fevia neemt Anthony Botelberge, CEO van Frigilunch, de fakkel als Fevia voorzitter over van Jan Vander Stichele (Lotus Bakeries). Hij doet dat op een moment dat de Belgische voedingsindustrie doorheen woelige wateren vaart....
Dit artikel is alleen voor abonnees
U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt
Al abonnee of geregistreerd?
Log in of Activeer uw abonnement