Startpagina Actueel

Prijs en kwaliteit staan voorop bij aankoop van voeding, ook duurzaamheid speelt een rol

Prijs en kwaliteit domineren nog altijd het aankoopgedrag van de consument. Maar ook duurzaamheidsoverwegingen worden meegenomen. Dat blijkt uit een onderzoek van Why5 Research, in opdracht van Fevia, de federatie van de Belgische voedingsindustrie.

Voor het opstellen van een nieuwe duurzaamheidsmap voor de Belgische voedingsindustrie, die eind november wordt gelanceerd, nam Fevia de inzichten uit het consumentenonderzoek mee. “Onze Belgische bedrijven ervaren dagelijks dat smaak en kostprijs enorm belangrijk zijn in de aankoopbeslissing van consumenten”, zegt Bart Buysse, CEO Fevia.

Vorm geven aan een duurzaam voedingssysteem

...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Actueel

Meer artikelen bekijken