Startpagina Bedrijfsnieuws

Steyr (nog) meer als premiummerk op de kaart zetten

In 2019 werd de ‘Transform to win’ strategie bij CNH aangekondigd, waarvan we vandaag de eerste resultaten beginnen zien. Het doel hiervan is om voor meer differentiatie te zorgen tussen de merken Case IH, Steyr en New Holland.

Waar de merken Case IH en Steyr de laatste jaren een gelijklopend merkimago kenden, wordt er nu aan gewerkt om een groter onderscheid te maken. “Steyr moet een ‘premium’ imago krijgen”, legt Tjörven Van de Velde, Business manager Steyr Benelux, uit. “Hogere comfortspecificaties, innovatieve uitrusting, zal nu eerder aan de Steyr tractoren toegedicht worden. Het merk Steyr slaat op tractoren, niets anders. Vooralsnog zullen er dus geen Steyr oogstmachines op de akkers verschijnen”.

De strategie ‘...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Bedrijfsnieuws

CNH rondt Accelerator-project in Zedelgem af

Bedrijfsnieuws CNH en Flanders Make vierden begin november een belangrijke mijlpaal in de transformatie van het Harvesting Center of Excellence in Zedelgem met de afronding van het driejarige Accelerator-project dat liep van 2022 tot nu.
Meer artikelen bekijken