Startpagina Bedrijfsnieuws

ForFarmers wil veerkrachtig zijn op thuismarkten, nieuwe markten bestormen

ForFarmers benadrukt met de nieuwe strategie Build to Grow 2025 haar veerkracht in de bestaande thuismarkten en spreekt de ambitie uit om uit te breiden naar 2 nieuwe groeimarkten, eventueel buiten Europa. Het onderliggende bedrijfsresultaat moet met de nieuwe strategie opgekrikt worden naar 125 tot 135 miljoen euro (2019: 89 miljoen euro).

ForFarmers is de grootste Europese mengvoederleverancier. In België is het bedrijf met Agrifirm in de slag voor de tweede positie in de markt, achter de veevoederbedrijven van Arvesta (zoals AVEVE en Dumoulin). ForFarmers is van origine een Nederlandse coöperatie, maar trok in 2016 naar de beurs. Het bedrijf is vandaag actief in 5 markten: Nederland, België, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Polen. In alle landen behalve Polen is het ook een leidende speler.

In de Europese thuismarkten van...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Bedrijfsnieuws

Meer artikelen bekijken