Startpagina Covid 19

VLAM stelt promocampagne voor varkensvlees bij door coronacrisis

Door de coronacrisis is VLAM genoodzaakt om de promotiecampagne voor varkensvlees, zowel in het binnenland als in het buitenland, grondig bij te stellen.

De campagne ‘Varken voor alle vorken’ legt de nadruk op de veelzijdigheid van varkensvlees en heeft twee luiken: een medialuik (video’s, advertenties, recepten) en een activatieluik met proeverijen aan een foodtruck op parkings van supermarkten.

Beide luiken krijgen noodgedwongen een grondige aanpassing. “De voorziene onlinecampagne wordt inhoudelijk aangepast. We werken rond de thema’s BBQ en thuiswerk. Hiervoor wordt zowel video als gewone redactionele samenwerking voorzien....

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Covid 19

Covid-uitbraak zet China aan tot extra toezicht van diepvriesvoedsel

Covid 19 De recente heropleving van Covid-19 in China zet de invoer van diepgevroren voedsel opnieuw onder intensief toezicht, melden Chinese media. De Chinese autoriteiten zijn daartoe overgegaan op basis van de veronderstelling dat het mogelijk is om het virus op te lopen via voedselverpakkingen.
Meer artikelen bekijken