Startpagina Actueel

Landbouwimago overleeft fipronilcrisis

Het hoeft niet altijd slecht nieuws te zijn over het respect dat de boeren te beurt valt in de maatschappij. Onderzoek naar het consumentenvertrouwen voor en nà de fipronilcrisis toont dat het vertrouwen in de consument nauwelijks geschaad is. Die consument is trouwens niet te beroerd om toe te geven dat hij te weinig voeling heeft met de landbouw.

Dat viel op te tekenen bij de voorstelling van de enquêteresultaten die het onderzoeksbureau iVOX afgelopen woensdag voorstelde in de vernieuwde Carrefour van Zemst. Opdrachtgever voor die enquête was Fedagrim. Fedagrim is de Belgische federatie van de toeleveranciers van machines, gebouwen en uitrustingen voor de landbouw en voor de groenvoorzieningen. De organisatie is nog beter bekend als de organisator van Agribex.

Verantwoordelijkheid in goodwill...

Dit artikel is alleen voor abonnees

U heeft uw maandelijkse limiet van gratis beschikbare artikels bereikt

Abonneer nu

Al abonnee of geregistreerd?

Log in of Activeer uw abonnement
Meest recent Bekijk al het nieuws >

Lees ook in Actueel

Meer artikelen bekijken